Unik innsikt
Ingen verktøy på markedet gjør det mulig å samle inn mer Product Reviews, Service Reviews og Store Reviews enn Lipscore. Dette gir deg unik innsikt du kan bruke til å øke omsetningen og lønnsomheten.
Les gjerne mer om vår responsrate og hvor mye bedre den er enn våre konkurrenters.
Med vår ekstreme responsrate får du enormt mye tilbakemeldinger fra dine kunder. I kombinasjon med vårt dashboard / analyseverktøy får dere helt nye former for innsikt.
Når kundene deres handler hos dere, får de mulighet til både å gi en score (1-5 stjerner) og også skrive en fritekst. Dette danner grunnlaget for både kvantitative og mer kvalitative analyser. La oss se på noen eksempler.

Målinger og analyser av produkter
Vi snakker her om målinger av dine produkter.
- Hvilke produkter er kundene mest fornøyde med?
- Hvilke produkter holder for lav kvalitet?
- Hva er problemet med produktene som scorer dårlig?
- Hvilke merkevarer holder høyest og lavest kvalitet?
- Hvordan scorer våre egne merkevarer (EMV) sammenliknet med øvrige merkevarer?
Målinger og analyser av merkevaren
Vi snakker her om målinger av kundenes totale opplevelse med din merkevare.
- Hvor fornøyde er kundene med vår merkevare?
- Hvor mange kunder er svært fornøyde, mellomfornøyde eller misfornøyde?
- Hva er det kundene særlig er misfornøyd med i møtet med vår merkevare?
- Hvor fornøyde er kundene med leveransen fra nettbutikken?
Målinger og analyser av fysiske butikker
Mange forbinder ratings & reviews med ehandel, men med Lipscore kan du også måle fysiske butikker om dere har dette.
- Hvor fornøyde er kundene med kjedens fysiske butikker?
- Er det noen av kjedens butikker som utmerker seg positiv eller negativt?
- Hvilke regioner har de mest fornøyde kundene?
- Er det variasjoner i kundetilfredsheten gjennom uken?
Vi vil hjelpe din bedrift å få 2-4 ganger flere ratings og 100% ekte, verifiserte og lovlige reviews!
Hvorfor velge Lipscore?
- Markedets beste response rate
- 100% Ekte, Verifiserte og Lovlige reviews
- Få innsikt du kan bruke til å øke omsetningen og lønnsomheten
- Fang opp og håndter misfornøyde kunder på en god måte
- Avansert funksjonalitet