Uansett hvem du prater med hos oss vil du møte ansatte som brenner for ratings & reviews. I vår blogg har vi samlet noen nyttige artikler for deg som vil lære mer!
ABONNER PÅ BLOGGEN
Fullstakk hjalp Lampehuset med GTIN og strukturert data, og sørget med dette for at Lampehusets ratings & reviews ble vist på Google – noe som resulterte i at SEO trafikken økte med hele 416%!
Les mer
Resultatene og omsetningen til den fysiske butikken kan ikke lenger skilles helt fra nettbutikkens. Netthandel hjelper snarere butikkjeder med å få flere kunder inn i butikkene.
Butikkomtaler bør brukes som et styringsverktøy i alle butikkjeder. Måling av kundetilfredshet i butikkene gir ledergruppen unik innsikt og data som kan brukes som grunnlag for beslutninger.
Retur av varer innebærer er en stor kostnad for e-handlere, som selvfølgelig gjør alt for å redusere antall returer. Men generelt handler det om kundenes forventninger før kjøp, sier Jonny Hansen, COO i Lipscore.
Andelen returer knyttet til netthandel er omtrent tre ganger så høy som for kjøp i fysisk butikk. Hvorfor er det sånn? Og hvordan kan produktomtaler bidra til å redusere antall returer?
Med Lipscore Analytics (som lanseres snart) kan du se hva DIN konverteringsrate er for produkter med 10+ ratings vs. 5+ ratings vs. 0+ ratings, og dermed beregne hvor mye du kan øke salget ved å øke antall produkter med ratings.
I denne artikkelen forklarer vi hvilken rolle produktanmeldelser spiller i omnikanalstrategien til kjeder, og hvordan produktanmeldelser revolusjoner måten detaljhandelen jobber med produkter.
Negative brukeromtaler fra dine kunder er aldri hyggelig, men det kan også være positivt at kundene gir deg det glatte lag.
Forskning fra Spiegel viser at sannsynligheten for kjøp er 270% høyere for produkter med fem eller flere anmeldelser enn for produkter uten anmeldelser.
Hvilken type anmeldelser som er best for deg og din bedrift kommer an på hva du selger. Selger du en tjeneste, eller selger du produkter? Eller kanskje begge deler?