Hasta Homes responsrate er 3–4 ganger høyere med Lipscore.

Hasta Home mottar 3-4 ganger flere tilbakemeldinger med Lipscore sammenlignet med deres tidligere løsning for innsamling av ratings & reviews. Det er rett og slett mye enklere for kundene å gi tilbakemelding nå!

Hasta Home byttet til Lipscore i august 2022 og siden den gang har de økt responsraten betydelig. Mathias Kaski, Site Manager i Hasta Home, forteller at antall kunder som gir en tilbakemelding har økt 3-4 ganger. Nå er responsraten 22 %. «Det er veldig enkelt for kundene å gi tilbakemelding, de trenger ikke å logge inn». Mathias understreker også viktigheten av reviews med tanke på å bygge tillit, både når det gjelder produkter og service.

Hasta home nettbutikk med Lipscore ratings og reviews

Unike produkter og raske leveranser

Hasta Home har eksistert i 40 år og produserer solskjerming, gardiner og tilbehør. Selskapet startet i en liten smie utenfor Arboga, Sverige, hvor eier Stefan Schörling begynte å lage sine egne gardinkroker. Lenge ble produktene kun solgt gjennom forhandlere, men for 5-6 år siden ble hastahome.se lansert.

Salget øker hvert år. Unike produkter og raske leveranser er en viktig årsak til suksessen både i Sverige og resten av Europa, inkludert Storbritannia og Norge. Hasta Home produserer og leverer både standard og spesialtilpassede produkter i ønskede dimensjoner opp til 6 meter til private forbrukere så vel som forhandlere. «Vi har veldig raske leveringstider på produktene våre. Normalt leverer vi våre bestillinger til kunden innen 2-4 dager. »

Viktig for å bygge tillit i nye markeder

Hasta Home har nylig ekspandert til flere nye markeder, og de er ikke ferdige ennå. «Automatisk oversettelse av reviews er en flott funksjon!» Det hjelper oss å bygge tillit, forklarer Mathias. At anmeldelsene vises på flere språk gjør at forbrukere i nye markeder kan se at produktene er solgt i mange andre land. Det faktum at de også kan lese anmeldelsene på sitt eget eget språk øker tilliten og viljen til å handle fra en ny og kanskje ukjent nettbutikk. »

Markedsførings- og kundeserviceteamet vokser også etter hvert som selskapet ekspanderer. «Vi er utrolig stolte av teamet vårt. De elsker å jobbe i Lipscore-plattformen fordi alt fungerer så fint. Det er raskt og enkelt å svare kundene, noe som gjør at våre ansatte føler at de får mer tid til andre ting. »

Lipscore-plattformen er enkel å bruke

Ifølge Mathias er brukervennligheten den største forskjellen mellom Lipscore og selskapets tidligere løsning for ratings & reviews. «Samt kontakten med Lipscore og servicenivået. Dette gjelder alt fra vår Customer Success Manager, som er enestående i sitt arbeid. Til selve plattformen som er ekstremt enkel å administrere. Vi har stor tillit til Lipscore som selskap! »

Hasta Homes e-handelsløsning WooCommerce har blitt integrert med Lipscore via en plugin. Og ifølge Mathias gikk det veldig greit. «Det var raskt og smertefritt. Det gikk enda raskere enn forventet. Vi hadde en workshop der vi gikk gjennom hvordan alt skulle se ut, og selve implementeringen var en veldig rask prosess. »

Ønsker å identifisere forbedringsmuligheter

Hos Hasta Home mener de at det er viktig å få tilbakemeldinger fra kunder for å finne forbedringspotensial. Derfor bruker selskapet både Service- og Product Reviews for å identifisere både positive og negative tilbakemeldinger. «Det er nyttig for oss i vår produktutvikling, » sier Mathias.

Selskapet vurderer også kundenes kjøpsopplevelse og går igjennom tilbakemeldingene de får fra kunder på interne møter. «Vi trekker frem  ting vi er spesielt gode på, i tillegg til områder vi kan forbedre. » Hasta Home har også en Brand Experience Manager som har det overordnede ansvaret for å følge opp både når det gjelder å sørge for at tilbakemeldingene blir besvart av kundeservice og eskalere både gode og dårlige tilbakemeldinger internt.

Tilpasser kundeinvitasjoner

Hasta Home har full kontroll på når en invitasjon skal sendes ut til kunden. «Det hadde vi ikke før. Men nå kan vi sette spesifikke tidsintervaller for hvert enkelt marked. På den måten føler vi oss trygge på at kunden mottar produktet før de mottar invitasjonen fra oss, noe som øker sjansen for at de gir oss en rating, » sier Mathias.

Siden august har selskapet fått litt over 1000 anmeldelser og 2400 rangeringer så langt. «Og vi har ikke engang hatt høysesong ennå, » understreker Mathias. «Så, det blir veldig spennende å se hvor mange anmeldelser vi klarer å samle inn i høysesongen fra februar til sommeren. »

Tilpassede widgets som matcher nettstedets design

I nettbutikken har Hasta Home tilpassede widgets som viser ratings og reviews samlet inn med Lipscore. Dette betyr at widgets-designet matcher nettstedets design, uten å skille seg ut. «Designet er perfekt, og det ser ut som de alltid har vært der», sier Mathias fornøyd.

Selskapet synes også det er veldig positivt at anmeldelsene vises på alle produktvarianter. For eksempel, hvis et produkt er tilgjengelig i flere størrelser eller farger, vil anmeldelsene vises på alle. Det gir tilbakemeldinger på flere produkter, noe som hjelper kundene med å ta gode kjøpsbeslutninger.

Vi vil hjelpe din bedrift å få 2-4 ganger flere ratings og 100% ekte reviews!

Ingen annen løsning på markedet gir deg flere ratings & reviews enn Lipscore, eller kan garantere at alle kundeomtaler er 100 % ekte, skrevet av ekte kjøpere, med deres egne ord, uredigerte og bekreftet av deres identitet.

Hvorfor velge Lipscore?

  • Markedets beste response rate
  • 100% Ekte, Verifiserte og Lovlige reviews
  • Få innsikt du kan bruke til å øke omsetningen og lønnsomheten
  • Fang opp og håndter misfornøyde kunder på en god måte
  • Avansert funksjonalitet

GARANTERT økt responsrate – eller pengene tilbake!

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg innen 24 timer.