Lipscore i media
Her kan du lese om Lipscore i media.
Gjør produktanmeldelsene til et verktøy i produktutviklingen
Produktanmeldelser er en svært viktig funksjon for å gi kundene trygghet når de handler på nettet. Og ti positive anmeldelser fordobler konverteringsgraden. I produktutvikling er anmeldelsene forretningskritisk informasjon. (no.ehandel.com).
Les merLipscore om de siste vekstårene: “Må putte på mer krutt”
Lipscore har med sin teknologi vokst til å bli et ledende selskap innen produktanbefalinger og kundeomtaler på nett og i butikk. Nå henter de over 6 millioner kroner i fersk kapital og fortsetter satsingen både inn- og utenlands. (no.ehandel.com).
Les merHenter millioner til nettbutikkenes stjerne-rating
Vi signerer nå flere nye kunder i Sverige enn vi gjør i Norge, sier Lipscore-gründer Henning Frettem. Det åtte år gamle selskapet Lipscore deler i en pressemelding at de henter nærmere seks millioner kroner i frisk kapital (shifter.no).
Les merLipscore gründer har vært gjest i ehandelspodden Ehandelstrender
Lipscore gründer og CEO Henning Frettem har vært gjest i e-handelspodden Ehandelstrender som er drevet av Urban Lindstedt - en anerkjent journalist, forfatter og foreleser om e-handel, digital markedsføring og digital strategi.
Lytt i din favorittappØk salget med kundeomtaler
Retailmagasinet har deltatt på webinaret om kunderating i nettbutikker, som ble arrangert i samarbeid mellom Lipscore og Digitroll i mai.
Les merInteressen for produktomtaler øker – 50 prosent vekst siden nyttår
Lipscore-gründer Henning Frettem har grunn til å være fornøyd med året så langt. Selskapet, som er mest kjent for å hjelpe bedrifter med å samle inn produktomtaler, har økt lisensinntektene med 50,2 prosent i år (ehandel.com),
Les merMye å tjene på flere kundeanmeldelser for svenske nettbutikker
Norske Lipscore Ratings & Reviews vil gjerne nå ut til flere i Sverige. Derfor har de sett nærmere på hvordan ulike svenske nettbutikker håndterer og presenterer kundeanmeldelser i mars 2021 (mkse.com).
Les merHalvparten av Sveriges største nettbutikker dropper kundeanmeldelser
En fersk undersøkelse blant Sveriges 100 største netthandlere taler sitt tydelige språk: Kundeanmeldelser nedprioriteres i svenske nettbutikker (it-retail.se).
Les merSverige henger etter med kundeanmeldelser i nettbutikken
Av de hundre e-handelsselskapene som vi nylig listet opp som de største i Sverige, har 45 ingen kundeanmeldelser på nettsiden. Det opplyser konverteringsbyrået Springboard Martech (ehandel.com).
Les merDoblet antall kunder – vil nå innta nabolandet med hjelp fra Amazon
Det norske tech-selskapet Lipscore leverer teknologi som skal gjøre det enklere å samle inn produktanmeldelser fra kunder etter kjøp på nett eller i fysisk butikk. Nå tar selskapet sikte på Sverige etter markant vekst (ehandel.com).
Les merBle så forbannet at han ble gründer
Da Henning Frettem skulle handle i nettbutikken til Elkjøp ble han så forbannet at han valgte å bli gründer (finansavisen.no).
Les merEndret forretningsstrategi - tredoblet inntektene på ett år
Lipscore skulle gi liv til nettbutikkenes kundeomtaler, men nedturene sto i kø og gründer Henning Frettem var i 2016 nær å gi opp. Og akkurat da, snudde det (shifter.no).
Les merNorsk gründer vil øke antall produktanmeldelser
Produktanmeldelser fra andre kunder kan være avgjørende ved kjøp på nett, men responsraten er ofte lav. Norsk selskap mener de kan løse problemet (Ehandel.com).
Les mer