OmniTalk 2022: Hvordan bruke data for å skape en kundeorientert butikkjede?

Torsdag 8. september arrangerte vi OmniTalk, et fagseminar med fokus på smart bruk av kundedata. Seminaret bestod av foredrag og paneldebatt med Norges ledende kjeder.

OmniTalk 2022 - et fagseminar for kjeder

Her er en oppsummering av foredragene og paneldebatten:

John Ekman regnes som en av Nordens fremste innen konverteringsoptimalisering og webanalyse. Han fortalte litt om hvordan man kan bruke atferdsdata for å skape konkurransefortrinn.

Les hovedpunktene fra foredraget hans her: If data is the New oil – behaviour data is rocket fuel!

Ole Martin Evensmo, initiativtaker til Martech24.com og leder av nettverket Springboard Martech, inviterte salen til en åpen diskusjon rundt hvordan norske retailere kan ta i bruk brukeromtaler for å skape store konkurransefortrinn. Det var en engasjert gjeng i salen, bestående av mellomledere og kjedeledere i Norges ledende kjeder.

Les mer om workshopen med Ole Martin her: Hvordan benytte brukeromtaler som del av en omnikanal-strategi?

Seminaret ble avsluttet med en paneldebatt med Lars Thomte, Markedsdirektør i Skeidar og Kåre Andrè Jevanord, Chief Digital Officer i Power, i spissen. Vi diskuterte hva som skal til for å bli mer datadrevne.

Les mer om paneldebatten her: Hvordan kan norske butikkjeder bli mer datadrevne?

Vil du lære hvordan du kan få mer ut av dine ratings & reviews?

Meld deg på vårt nyhetsbrev!

Bli invitert til våre gratis webinarer, og få relevante artikler og nyttige tips på e-post ca. en gang per måned.