Lipscore integrert i e-handelsplattformen til Viskan!
Kunde- og produktomtaler blir stadig viktigere for e-handlere. Anmeldelser bidrar til økt trafikk fra Google samtidig som det bygger tillit hos kundene – noe som øker konverteringen. Med Lipscore integrert i e-handelsplattformen kan Viskans kunder nå raskt og enkelt samle inn og publisere kunde- og produktomtaler. Første kunde til å integrere Lipscore på Viskan e-handelsplattfor blir Makeup Mekka!
Tillit avgjørende i kampen om kundene
Med økt konkurranse på nett blir troverdigheten til produkter og merkevarer stadig viktigere i kampen om kundene. Produktanmeldelser bidrar til økt tillit og dermed økt konvertering og salg. Men det forutsetter at man har en kritisk masse anmeldelser på store deler av produktporteføljen, ikke kun de mest solgte produktene. Med Lipscore kan e-handlere samle inn både 2 og 4 ganger flere tilbakemeldinger enn markedsstandarden. Dette er bakgrunnen for at Viskan har valgt å integrere Lipscore i sin e-handelsplattform.
«En av de store styrkene vi ser i Lipscore er hvor enkelt det er for forbrukeren å gi en tilbakemelding. Med Lipscore integrert i Viskan E-handelsplattform kan e-handlerne samle inn store mengder kunde- og produktanmeldelser. Lipscore tilbyr også automatisk oversettelse av anmeldelser, noe som er svært verdifullt for nettbutikker som vokser og ønsker å ekspandere til nye markeder», sier Gunilla Esbjörnsson, markedssjef Viskan
Enkelt å samle inn, analysere og administrere store datamengder
Lipscore er den aktøren i markedet som har desidert best svarprosent fra forbrukerne. Vår løsning gjør det enkelt, raskt og smertefritt for e-handelskunder å gi produkter og selskaper en tilbakemelding. Ettersom tilbakemeldingene samles inn i forbindelse med kjøpet, garanterer vi også at alle anmeldelser er helt ekte. For Viskans kunder vil det være ukomplisert å samle inn, analysere og administrere store datamengder. En avgjørende faktor for å ta riktige og datadrevne beslutninger.
«Produktanmeldelser og andre former for brukeranmeldelser bidrar til økt konverteringsrate, mer trafikk og høyere kundetillit, men dataene som samles inn kan også brukes internt i kjeden eller nettbutikken for å optimere arbeidet med logistikk, innkjøp, kundeservice og butikkdrift,» sier Jonny Hansen, Chief Revenue Officer i Lipscore.
Integrasjon mellom Viskan og Lipscore på plass
«Vi ønsker å gi kundene våre de beste forutsetningene for å lykkes med sin e-handel. Takket være Lipscores integrasjon med Viskan E-handelsplattform får kundene våre nå virkelig gode muligheter til å samle inn og publisere kunde- og produktomtaler, som er en viktig del av dagens e-handel. Vi er veldig glade for samarbeidet, sier Gunilla Esbjörnsson, markedssjef Viskan
Integrasjonen mellom Viskan E-handelsplattform og Lipscore er på plass og gjør at Viskans nye og gamle kunder enkelt kan komme i gang!
Vil du vite mer om Lipscore & Viskan?
Med Viskan e-handelsplattform får du en skalerbar plattform hvor du får vokse friksjonsfritt. Integrasjonen med Lipscore gjør det enkelt for Viskans nye og gamle kunder å samle inn store mengder kunde- og produktanmeldelser.
