Alle typer reviews
Ratings & reviews er mest vanlig for nettbutikker, men stadig flere kjeder utnytter også mulighetene f.eks. en kundeklubb gir til å samle inn tilbakemeldinger både på produkter og handleopplevelse i butikk. Med Lipscore kan du måle hva kundene synes om produktene dine, også på brand eller kategori-nivå. Du kan måle kundetilfredshet knyttet til handleopplevelsen på nett så vel som i hver enkelt butikk. Dette gir deg unik innsikt du kan bruke til alt fra utvikling av sortimentet og forhandlinger med leverandører, til benchmarking mot de beste selgerne og butikkene dine.
Vi leverer alle typer ratings & reviews, og hjelper deg å skreddersy den beste løsningen for deg og din bedrift! Start med Product Reviews, og bygg på med Service Reviews og eventuelt også Store Reviews.
Product Reviews
Vi viser hva kundene dine synes om produktene dine. Dette gir potensielle kunder en bedre kjøpsopplevelse, og unik kunde og produktinnsikt for deg.
Product reviewsService Reviews
Vi viser hva kundene dine synes om selve handleopplevelsen. Dette øker tilliten til deg som bedrift, og gir deg unik innsikt i kundereisen.
Service reviewsStore Reviews
Vi gir deg full oversikt over handleopplevelsen i kjedens fysiske butikker, slik at du kan iverksette nødvendige tiltak ved behov.
Store reviewsDemo av Lipscore – slik får du flere ratings & reviews!
En av våre eksperter viser deg hvordan Lipscore gir deg flere tilbakemeldinger, økt omsetning, viktig kundeinnsikt, produktkunnskap og innkjøpsmakt.
Du får vite:
- Hemmeligheten bak vår høye responsrate: 22,83%
- Hvordan du kan bruke dataene til å øke lønnsomheten.
- Lipscore funksjonalitet.
- Hvordan vi tilpasser løsningen slik at du kan få omtaler av både produkter og service.
- Hvorfor våre kunder blir overasket av hvor positive kundene deres er.
- Lær av de beste blant våre kunder!
Bestill en demo skreddersydd for din nettbutikk her:
Vi gir deg kunde- og produktinnsikten som gjør at din bedrift kan forbedre kundeopplevelsen og øke lønnsomheten.
Lipscore har markedets beste responsrate på ratings & reviews for nettbutikker. Våre kunder får i snitt en tilbakemelding fra 22,83% av kundene sine. Bransjesnittet er 4-11%. Det betyr at du med Lipscore bygger opp en base med ratings & reviews mye raskere enn med noen annen plattform. Responsraten varierer selvfølgelig også blant våre kunder – men forutsatt at du følger våre råd og anbefalinger får du garantert en responsrate som ligger over bransjesnittet. Fordi vi er best på fagkunnskap når det kommer til ratings & reviews. Med vårt backend dashboard får du kunde- og produktinnsikten som gjør at du kan jobbe datadrevet og dermed forbedre kundeopplevelsen og øke lønnsomheten.
Vi vil hjelpe din bedrift å få 2-4 ganger flere ratings og 100% ekte, verifiserte og lovlige reviews!
Ingen annen løsning på markedet gir deg flere ratings & reviews enn Lipscore, eller kan garantere at alle kundeomtaler er 100 % ekte, skrevet av ekte kjøpere, med deres egne ord, uredigerte og bekreftet av deres identitet.
Hvorfor velge Lipscore?
- Markedets beste response rate
- 100% Ekte, Verifiserte og Lovlige reviews
- Få innsikt du kan bruke til å øke omsetningen og lønnsomheten
- Fang opp og håndter misfornøyde kunder på en god måte
- Avansert funksjonalitet