Inspirasjon

Her har vi samlet inspirasjon som viser hvordan noen av våre kunder bruker Lipscore. Følg oss på LinkedIn og bli inspirert!

FØLG OSS PÅ LINKEDIN

Northern Playground

Northern Playground gjør suksess med sine kvalitetsklær. Som en del av produktutviklingen bruker selskapet brukeromtaler. Særlig de negative tilbakemeldingene er viktige.

«Vi satser mye på å samle inn produktomtaler. Vi går gjennom alle tilbakemeldingene vi får inn, både gode og dårlige. Spesielt de dårlige tilbakemeldingene er viktige med tanke på videre produktutvikling og forbedring av eksisterende produkter», sier Camilla Gundersen som er markedsføringsansvarlig i den norske nettbutikken.

Hun forteller at mer enn 1 av 3 kunder velger å gi en tilbakemelding etter kjøp. «Få nettbutikker i Norden har en liknende responsrate», mener Gundersen.

Les mer: «Rekordår for norsk klesmerke – bruker negative brukeromtaler for å bli enda bedre.»

April 2022

Amok Equipment

Hengekøyene fra Amok har vunnet flere produkttester og blitt et stadig vanligere innslag i de norske skoger. De bruker Lipscore til å samle produktanmeldelser i sin Shopify-baserte nettbutikk.

«Tilbakemeldinger fra brukerne er alfa og omega. Kundenes ønsker og behov er det vi lever av. Vi bruker kundeinnsikten i videreutvikling av både produkter og selve nettbutikken, forteller Steinar Bukve Witsø from Amok.

Les mer: «Amok takker kundene for hjelp med produktutviklingen.»

April 2022

Nordvik Bolig nettside med ratings & reviews fra Lipscore

Nordvik Bolig

Nordvik Bolig begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn tilbakemeldinger på kundeopplevelsen levert av meglerne deres. Så langt har de en imponerende responsrate: 41 % på ratings og 23 % på reviews! Med en gjennomsnittlig rating på 4,9 av 5 stjerner, basert på 159 tilbakemeldinger ser fremtiden lovende ut for både Nordvik og deres kunder.

«Vi lever av gode kundeopplevelser, og vi er glade for å se at innsikten fra Lipscore viser at kundene våre er veldig fornøyde med Nordvik-opplevelsen!», sier Bjørnar Førre Skogstø, Produktsjef i Nordvik.

Vi ser frem til å se widgetene for ratings & reviews på nordvikbolig.no, som vi er overbevist om at vil øke kundenes tillit enda mer.

Mars 2022

Elektroimportøren nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Elektroimportøren

Elektroimportøren bruker Lipscore for å samle inn produktanmeldelser fra kundene.

«Vi hadde en egenutviklet løsning. Med vår nye løsning fra Lipscore får vi samlet langt flere produktanmeldelser, samtidig som vi har forbedret nettsidehastigheten», forteller Erik Hegerlund, eCommerce Manager hos Elektroimportøren.

Elektroimportøren bruker også Lipscore til å:
⭐️Måle kvaliteten på hvert enkelt produkt.
⭐️Forbedre produkt-tekstene i nettbutikken.
⭐️Utvikle sortimentet.
⭐️Forhandle med leverandører.
⭐️Måle kundenes totale handleopplevelse på nett.
⭐️Måle kundenes handleopplevelse i fysisk butikk.
⭐️Forbedre og effektivisere sin kundeservice.
⭐️Gi kundene raskere svar på sine produktspørsmål.

Les mer: «Elektroimportøren perfeksjonerer sitt omnikanal-konsept med store mengder kundedata»

Mars 2022

DressMyKid nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

DressMyKid

Mer enn 1600 kunder har gitt DressMyKid.no totalt 4,9 av 5 stjerner på handleopplevelsen i nettbutikken! I følge ehandel.com reflekterer dette selskapets innsats for å yte eksepsjonell kundeservice døgnet rundt.

Med 75 % vekst sammenlignet med året før, nådde DressMyKid.no 29,2 millioner i omsetning i 2021!

Klikk her for å lese mer om DressMyKid.no sin suksess.

Mars 2022

Tønnesen 1937 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tønnesen 1937

På mindre enn 2 timer fikk nettbutikken tonnesen1937.no 100+ ratings og 30+ reviews med Lipscore Kickstart-kampanje. Deres tilbakemelding: «Responsen er sjokkerende!»

Bare noen få uker senere har nettbutikken nå 333 Service Ratings og 107 Service Reviews, med totalt 4,8 av 5 stjerner!

Vi elsker den lille Ratings & Reviews Widgeten på toppen av nettsiden, og den skreddersydde banneren som viser de nyeste tilbakemeldingene fra kundene.

Mars 2022

Skeidar

Skeidar

Skeidar vokser raskt på nett. Samtidig gjør møbelkjeden store investeringer for å sy sammen nett og fysiske butikker.

Skeidar bruker Lipscore til å samle inn produktomtaler blant de som handler på nett, og har planer om å også samle inn produktomtaler fra kunder som handler i deres fysiske butikker. Hittil i år har de solgt over dobbelt så mye på nett sammenliknet med samme periode i fjor!

Les mer: «Skeidar vokser raskt på nett og bruker data for å gjøre handleopplevelsen bedre.»

Mars 2022

Mimmis nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Mimmis.no

Markedet for leker og barneklær er preget av tøff konkurranse, men det har ikke stoppet gründerparet Ole Johan og Marita W. Bredland.

I 2020 økte omsetningen med 35% sammenliknet med året før. Totalt endte salget på vel 65 millioner kroner, med et driftsresultat på nærmere 3,5 million kroner. Kundeinnsikt trekkes frem som viktigste suksessfaktor.

Les mer: «Produktomtaler er en viktig del av strategien til Mimmis.»

Februar 2022

Apotek 1 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Apotek 1

Apotek 1 er et av våre favorittapotek! 1004 kunder har gitt Apotek 1 totalt 4,6 av 5 stjerner. Slik får du kundenes tillit. Med produktanmeldelser gjør Apotek 1 det også enklere for kundene deres å velge riktig produkt.

Alle ratings & reviews fra Lipscore er (selvfølgelig!) 100 % ekte, skrevet av ekte kunder, med deres egne ord og signert med fullt navn. Det er dette som skaper troverdighet.

Når Apotek 1 også bruker Lipscore på nye og kreative måter, tror vi at dette apoteket kan få et forsprang i kampen om kundene! Vi forteller deg mer om det senere.

Se løsningen live på apotek1.no

Februar 2022

Care of Carl nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Care of Carl

Hvor foretrekker du handle? Hos Care of Carl med 4,8 av 5 stjerner basert på tusenvis av kundeanmeldelser, eller hos en av konkurrentene deres uten noen anmeldelser?

Care of Carl begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn ratings & reviews for alle 7 nettsteder/land. På bare noen få måneder har de samlet inn mer enn 3000 kundeanmeldelser! Og dette er bare for deres Service Reviews. Vent på deres Product Reviews

Kundeanmeldelser blir kanskje nedprioritert av svenske nettbutikker, men ettersom noen av de største kjedene i Sverige nylig har blitt Lipscore-kunder tror vi dette er i ferd med å endre seg!

Februar 2022

Babybanden nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Babybanden.no

Babybanden.no får maks ut av sine ratings & reviews ved å vise de frem alle steder i nettbutikken! Vi tror dette vil bidra til økt salg.

Ved å implementere Ratings & Reviews Widgetene i karusellbannerne i nettbutikken, vil klikkraten sannsynligvis øke. Smart tenkt Crall AS! Dere har definitivt gjort denne nettbutikken smartere.

Januar 2022

Gaitline nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

GaitLine

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får GaitLine flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

Se løsningen live på gaitline.com

E-handelsløsning:  Adobe Commerce (Magento), med native apps for Lipscore.

Januar 2022

Tropical Vibes nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tropical Vibes

Tropical Vibes har noen fine tropiske vibber på sine ratings & reviews! Dette er et eksempel på hvordan vi tilpasser Ratings & Reviews Widgetene slik at de passer perfekt til våre kunders merkevarer.

Og integrasjonen med Mystore.no går raskt og enkelt!

Se løsningen live på tropical-vibes.no

Januar 2022

Nansen Sport nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Nansen Sport

Økt tillit bidrar til økt salg. Derfor bruker Nansen Sport ratings & reviews på en smart måte både i sine nyhetsbrev og på nettsiden. Jo flere ratings & reviews du har på produktene dine, desto større er fordelene!

Se løsningen live på nansensport.no

Januar 2022

Frivannsliv nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Frivannsliv

Frivannsliv gjør det enklere for kundene deres å velge riktig julegave ved å vise frem stjerne-rangeringen på deres anbefalte produkter. Vi tror at dette vil øke konverteringsraten for disse produktene. Hva tror du?

Se løsningen live på frivannsliv.no

Desember 2021

devold nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Devold of Norway

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får Devold of Norway flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

Se løsningen live på devold.com

Desember 2021

Vi vil hjelpe din bedrift å få flere ratings & reviews!

Lipscore er verdens mest effektive plattform for innsamling og utnyttelse av av ratings & reviews. Vi hjelper bedrifter å få økt omsetning, viktig kundeinnsikt, produktkunnskap og innkjøpsmakt.

Vi tar gjerne en uforpliktende prat med deg om hvordan vi kan hjelpe akkurat deg å få flere ratings & reviews og bruke disse til å øke lønnsomheten.

Ta kontakt med oss, så fortsetter vi dialogen på den måten du ønsker.

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg innen 24 timer.