Inspirasjon

Her har vi samlet inspirasjon som viser hvordan noen av våre kunder bruker Lipscore. Følg oss på LinkedIn og bli inspirert!

FØLG OSS PÅ LINKEDIN

Swedemount & Sportshopen

Swedemount Sportswear har 14 butikker under navnet Sportshopen, og en nettbutikk for begge brands. Ved å dele ratings & reviews mellom butikker, produktvarianter og land får de et høyere volum av ratings & reviews for hele produktporteføljen!

Og siden sannsynligheten for kjøp for produkter med fem eller flere anmeldelser er hele 270 % større enn for et produkt uten anmeldelser (Spiegel) – er verdien av å dele ratings & reviews på tvers av  butikker, produktvarianter og land stor!

E-handelsløsning: Viskan

Januar 2022

Gneis

Gneis’ visjon er å lage kvalitetsklær til alle barn. De selger de samme produktene i forskjellige størrelser og farger. Ved å samle ratings & reviews for alle de forskjellige produktvariantene og så vise dem på alle produkter får de et høyere volum av ratings & reviews for hele produktporteføljen!

Med en gjennomsnittlig rating på 4,9 basert på 54 stemmer, er det ingen tvil om at Gneis sine kunder elsker denne jakken! Ved å vise ratings & reviews samlet inn for alle 17 farger og 6 størrelser på alle produktvarianter, bygger de tillit og hjelper kundene sine med å ta bedre kjøpsbeslutninger.

E-handelsløsning: Viskan

Januar 2022

Makeup Mekka

Makeup Mekka har nylig utvidet til flere nye markeder, og de viser alle anmeldelser på lokalt språk. «Det øker tilliten når man går inn i et nytt marked», sier administrerende direktør Berit Sjøvik.

Lipscores automatiske oversettelser er implementert, noe som gir Makeup Mekka fordeler ved salg på tvers av landegrenser. Selskapet gikk inn på det svenske markedet i 2020 og nylig var det tid for både Danmark og Tyskland. «Vi hadde allerede mange norske anmeldelser», sier Berit. «Men da vi kom inn i Sverige, Danmark og Tyskland, hadde vi ingen lokale anmeldelser å vise til. Derfor var det superviktig for kundene å kunne se våre andre anmeldelser, på deres egne språk.»

Les mer: «Makeup Mekka går inn i nye markeder med automatisk oversatte anmeldelser – øker forbrukernes tillit!»

E-handelsløsning: Viskan

Januar 2022

Princess

Princess gikk nylig live med Lipscore ratings & reviews, og har allerede samlet tilbakemeldinger fra hundrevis av kunder! Vi elsker ratings & reviews widgetene på princessbutikken.no, som passer perfekt til nettstedets design.

Legg merke til hvordan de svarer offentlig på anmeldelser, og dermed kommuniserer direkte med kundene samtidig som de bygger tillit.

Hvorfor svare offentlig på anmeldelser?

Å svare offentlig på anmeldelser er en fin måte å vise at du setter pris på tilbakemeldingene du mottar, i tillegg til å svare på negative opplevelser kundene dine hadde.

Du viser de besøkende på nettstedet ditt at de som kunder kan stole på deg hvis noe går galt i kjøpsprosessen.

Å samhandel med kundene etter kjøp skaper dessuten engasjement, lojalitet og troverdighet.

E-handelsløsning: nopCommerce / Digitroll

Januar 2022

Hasta Home

Hasta Home begynte å samle inn ratings & reviews med Lipscore i august, og med en responsrate på 22 % har de allerede fått tilbakemelding fra mer enn 1.000 kunder!

Vi elsker hvordan ratings & reviews widgetene ser ut på nettsiden deres, og også på mobil. Og skaper tillit.

«Vi er veldig glade og spente, det hele høres så smidig og intuitivt ut, det er virkelig utrolig etter alt vi har vært gjennom med vår tidligere løsning for å samle inn ratings & reviews», sier Mathias Kaski, Site manager hos Hasta Home.

Hasta Home er en moderne familiebedrift som tilbyr gardiner og boligtekstiler med attraktivt design og smarte funksjoner til det europeiske markedet. De har begynt å samle inn Product- og Service Reviews for sin svenske nettside <hastahome.se>. Snart begynner de å samle inn reviews for alle nettsidene sine: hastahome.no, hastahome.fi, hastahome.co.uk og hastahome.com.

Ved å bruke funksjoner som Q&A, Advanced Product Management og Automatic Translations, er vi ganske sikre på at Hasta Home snart vil ha tusenvis av ratings & reviews på alle nettsteder, noe som skaper tillit i alle markeder ved å vise reviews på det lokale språket.

Vi gleder oss til å se resultatene for dem alle!

Ehandelsløsning: WooCommerce

Januar 2022

Black Cat

Black Cat, Norges eldste kaffe- og tehus, har samlet inn ratings & reviews med Lipscore siden begynnelsen av 2021. Responsraten deres på nærmere 50 % sier mye om hvor engasjerte kundene deres er – så vi er ikke overrasket over at de gjør det bra!

«Vi er veldig fornøyde med det produktet dere leverer.», sier Lars Røst Christoffersen, Daglig leder / CEO i Black Cat. «Dere er fremoverlent og kommer med gode forslag og innspill på hvordan vi kan blir bedre, og hvordan vi kan bruke Lipscore for best mulig effekt. Applikasjonen er lett å bruke og passer våre behov bra.»

Black Cat har en nettbutikk som selger til både forbrukere og andre bedrifter, samt to fysiske butikker i Oslo.

Kundereisen starter på nett, uavhengig av om man skal kjøpe kaffe til seg selv, familie og venner eller til kolleger. Med tusenvis av anmeldelser gjør Black Cat det enklere for kundene å velge riktig kaffe eller te.

Med tilbakemeldinger fra 1 av 2 kunder online, får Black Cat store mengder data som de kan bruke til å forbedre produktutvalget sitt:

⭐ Hvilke produkter er kundene mest fornøyd med?

⭐ Hvilke produkter holder for lav kvalitet?

⭐ Hva er problemet med produktene som scorer dårlig?

⭐ Hvilke merker har høyest og lavest kvalitet?

Ved å ha en pålitelig plattform for å samle inn ekte tilbakemeldinger fra kunder, kan Black Cat fortsette å forbedre seg og tilby det beste av det beste!

E-handelsløsning: Shopify

Januar 2022

Ark Bokhandel

Ark Bokhandel selger hovedsakelig bøker. De har samlet inn hele 52.000 ratings og 17.300 reviews med Lipscore siden 2020, og har sett en økning i salg og konvertering etter at de begynte å vise frem anmeldelsene på produktsidene.

«Kundene lytter mer til hverandre enn til bokanmeldelser når de velger bøker. At anmeldelsene kommer fra verifiserte kunder er også viktig for å skape tillit», sier Leif Terje Bjerke, Digital Handel i Ark.

«Lipscore hjelper oss med å forbedre kommunikasjonen og øke responsraten på epost-invitasjonene vi sender til kundene. Tjenesten og brukervennligheten er veldig bra, og hvis vi har spørsmål eller problemer, fikser de det på kort tid. Vi er veldig fornøyde med både servicen og oppfølgingen hos Lipscore!»

Les mer: «Kundene lytter mer til hverandre enn til bokanmeldelser når de velger bøker.»

Desember 2022

E-wheels

E-wheels har akkurat begynt å bruke Lipscore til å samle inn produktomtaler på deres norske nettside <e-wheels.no>, og har så langt en imponerende responsrate som ligger langt over vårt gjennomsnitt på 22%.

Snart vil de samle inn produktanmeldelser for alle nettstedene deres: e-wheels.se, e-wheels.fr og e-wheels.fi. Vi gleder oss til å se resultatene for dem alle!

«Utrolig effektiv plattform for å samle inn produktanmeldelser og et flott team å jobbe med! Vi i E-Wheels kan trygt anbefale Lipscore», sier Markus Søderlind, CIO i E-Wheels.

Og tallene taler for seg selv. Kun noen måneder etter å ha byttet fra en av verdens største løsninger for ratings & reviews – til Lipscore, har en av E-Wheels mest populære scootere gått fra 112 til 1.424 reviews (og 5.362 ratings!!). Det er en økning i antall reviews på mer enn 1200 %! Bare ved å velge å samarbeide med Lipscore!!!

E-handelsløsning: Episerver

Desember 2022

FLANCI Activewear

FLANCI begynte å bruke Lipscore til å samle inn produktanmeldelser i  november, og med en imponerende responsrate på 44 % er det ingen tvil om at kundene deres er engasjert i merkevaren!

Vi elsker hvordan testimonial-widgetene vises på produktsidene og gir potensielle kunder en bekreftelse på at dette er et godt kjøp,  noe som bidrar til økt konvertering og salg.

«Vår erfaring med Lipscore så langt har vært fantastisk», sier Nicky Chrascina, eier og direktør for FLANCI. «Alt fra integrasjon og synkronisering av Lipscore med nettbutikken, til administrasjon av Lipscore. Veldig enkelt og rett frem å bruke. »

Siden 2017 har FLANCI levert fargerike trenings-sett til det britiske markedet, og basert på tilbakemeldingene så langt ser det ut til at FLANCI har fylt et gap i markedet som gjør kundene deres veldig fornøyde!

«Vi har hatt et fantastisk engasjement fra kundene våre så langt og er fornøyd med servicen vi har fått fra Lipscore. Anbefales på det varmeste», sier Nicky.

Snart vil FLANCI samle inn Service Reviews i tillegg til Product Reviews, og vi gleder oss til å de flotte stjernene i nettbutikken!

E-handelsløsning: Magento

Desember 2022

Gamera

For drøyt seks måneder siden ble nettbutikken gamera.no – som tilbyr gamingutstyr til gode priser og høy kompetanse – lansert. Med en gjennomsnittlig rating på 4,9 av 5 stjerner er det ingen tvil om at GamEra har fylt et gap i markedet som gjør kundene veldig fornøyde. Kundene deres er engasjerte i det de gjør, noe som gjenspeiles i den imponerende responsraten på 43 %!

GamEra bruker Lipscore til å samle inn både Service Reviews og Product Reviews. Teamet deres er flott å jobbe med, og vi er glade for at følelsen er gjensidig…

«Lipscore har levert til det fulle for GamEra», sier Anders Sildnes, medgründer / CTO i GamEra. «Vi vurderte noen andre tilsvarende tjenester samtidig, men etter å ha tatt et møte med Lipscore var vi ikke i tvil. Profesjonelle til fingerspissene, oppfølging og veiledning når det har vært behov for det. Ikke minst hyggelige folk med meget gode samarbeidsevner. Og tjenesten, helt fantastisk. Og alt fungerer som det skal.»

Ehandelsløsning: Multicase

November 2022

Gaitline

Vi elsker hvordan GaitLine bruker produktanmeldelser i nyhetsbrevene sine: «Beste vintersko jeg har hatt – anbefales! » Og når du åpner nyhetsbrevet, kan du i tillegg til den selgende produktbeskrivelsen lese hva noen av GaitLines’ kunder sier om disse skoene. Med deres egne ord, basert på deres personlige og subjektive opplevelse.

«Fantastiske tursko for vinteren! Glatt skinn som holder seg godt og lett kan tørkes av. Og jeg kan stå og gå hele dagen uten at ryggen blir sliten.» Ingeborg. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

GaitLine selger sine unike sko til det europeiske og amerikanske markedet. Ved å bruke vår automatiske oversettelsesmodul får GaitLine flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder.

Alle anmeldelser blir automatisk oversatt og vises på alle språk nettbutikken støtter. Dette betyr flere ratings & reviews og økt tillit, noe som øker salget!

Se løsningen live på gaitline.com

E-handelsløsning: Adobe Commerce (Magento)

November 2022

Skitt Fiske

BLACK FRIDAY, den siste dagen i en vanvittig salgsmåned for mange butikker og nettbutikker. Hvordan skiller DU deg ut fra konkurrentene dine, og får kundene til å velge deg og dine produkter? Med produktanmeldelser, selvfølgelig! Og enda bedre, ved å lage en liste med de best rangerte produktene dine – noe som gjør det enda enklere for potensielle kunder å finne produktene som gir absolutt mest verdi for pengene!

Skitt Fiske begynte å samle inn ratings & reviews med Lipscore for mindre enn ett år siden, og med en gjennomsnittlig responsrate rundt vårt gjennomsnitt på 23 % har de allerede ratings & reviews på en stor  andel av produktene!

Vi elsker hvordan Skitt Fiske bruker sine ratings & reviews til å markedsføre kvalitetsprodukter. For en flott måte å gi kundene den tryggheten de trenger for å gjøre et godt kjøp!

E-handelsløsning: Multicase

November 2022

ADVANCED PRODUCT MANAGEMENT
Funksjon vist for lanullva.no

Lanullva selger mange av de samme produktene i forskjellige størrelser og farger, noe som er tilfellet for mange nettbutikker. Med Lipscore Advanced Product Management kan de samle inn ratings & reviews for de forskjellige produktvariantene og vise dem på alle produktene. Dette gir dem et høyere volum av ratings & reviews for hele produktporteføljen!

Og siden sannsynligheten for kjøp for produkter med fem eller flere anmeldelser er hele 270 % større enn for et produkt uten anmeldelser (Spiegel) – er verdien av å dele ratings & reviews på tvers av produktvarianter stor!

Så hvis du selger det samme produktet i forskjellige størrelser og farger, bør du sjekke oss ut! Vi hjelper deg med å samle inn ratings & reviews for alle de forskjellige produktvariantene, slik at du får et høyere volum av ratings & reviews for hele produktporteføljen din!

E-handelsløsning:  Adobe Commerce (Magento)

November 2022

SHARE BETWEEN SHOPS
Funksjon vist for cykelkraft.se & spobik.se!

Cykelkraft eies av Spobik AB. De to merkevarene selger mange av de samme produktene og med Lipscore kan de dele ratings & reviews på tvers av sine nettbutikker. Dette betyr flere ratings & reviews for begge merkevarer!

Og siden sannsynligheten for kjøp for produkter med fem eller flere anmeldelser er hele 270 % større enn for et produkt uten anmeldelser (Spiegel) – er verdien av å dele ratings & reviews på tvers av produktvarianter stor!

Så hvis du har mer enn én nettbutikk, eller hvis du planlegger å skalere opp internasjonalt, bør du sjekke oss ut! Lipscore Reviews Syndication lar deg dele ratings & reviews på tvers av nettbutikker, noe som gir deg økt eksponering og salg fra dag en.

E-handelsløsninger: Adobe Commerce (Magento)

November 2022

E-wheels

På bare noen få måneder har antall reviews på en av E-wheels mest populære scootere økt med mer enn 1200 %! Fra 112 til 1.424 reviews (og 5.362 ratings!!). Og det bare ved å bytte fra en av verdens største løsninger for ratings & reviews – til Lipscore.

«Utrolig effektiv plattform for å samle produktanmeldelser og et flott team å jobbe med! Vi i E-Wheels kan trygt anbefale Lipscore», sier Markus Søderlind, CIO i E-Wheels.

E-wheels samler foreløpig kun inn produktanmeldelser til deres norske nettside <e-wheels.no>, og har en imponerende responsrate langt over vår gjennomsnittlige responsrate på 22%. Snart vil de samle inn produktomtaler for sine andre nettsteder: e-wheels.se, e-wheels.fr og e-wheels.fi – og vi gleder oss til å se resultatene for dem alle!

E-handelsløsning: Episerver

November 2022

Nordvik Bolig

Vi er SÅ stolte over å være en del av Nordvik Boligs nyeste innovasjon – Nordvik-appen! Og imponert over hvordan Nordvik har omfavnet Lipscore-teknologien og funnet nye og kreative måter å utnytte teknologien vår til å skape seg et konkurransefortrinn i eiendomsbransjen.

Hver gang en bolig selges gjennom Nordvik, inviteres boligselgeren til å gi tilbakemelding på sin kundeopplevelse. Resultatene er samlet i en indeks som oppdateres daglig, og som er tilgjengelig i Nordvik-appen og på nordvikbolig.no.

Det betyr at hvem som helst kan gå inn på nordvikbolig.no og lese nøyaktig hva andre kunder synes om hjelpen de har fått fra Nordvik gjennom hele salgsprosessen!

«Da vi begynte å måle kundetilfredshet i mars, var vi spente på å se om kundene faktisk var så fornøyde med oss som vi trodde. Heldigvis var de det! Vi har fått flere tusen tilbakemeldinger allerede, og gjennomsnittet er hele 4,8 av 5», sier Administrerende Direktør i Nordvik Bolig, Martin Kiligitto.

Så vidt vi vet er Nordvik den eneste eiendomskjeden som er åpen om kundetilfredshet! Og vi elsker det!

Last ned Nordvik-appen her!

November 2022

Uretusjert

Nettbutikken Uretusjert.no elsker kundene sine. Og kundene deres elsker dem også! Widgeten for ratings & reviews, som viser en gjennomsnittlig rating på 4,9 av 5 stjerner basert på mer enn 1000 stemmer, samt anmeldelsene i testimonial-widgeten, taler for seg selv – kundene er veldig fornøyde med denne nettbutikken.

30 % responsrate på ratings viser hvor engasjerte Uretusjerts kunder er. Se på dette fine Facebook-innlegget som starter med «Tusen takk! Tusen takk til alle våre fantastiske kunder! »

Uretusjert.no ble lansert for bare ett år siden og med tusenvis av fornøyde kunder som er engasjert i merkevaren ser fremtiden lys ut for denne nettbutikken!

Sjekk ut butikken her: uretusjert.no

E-handelsløsning: Mystore

November 2022

Rudo Babyutstyr

Rudo babyutstyr har tatt markedsandeler siden de lanserte nettbutikk i juni 2020. «Man blir aldri bedre hvis man ikke forandrer på ting som ikke fungerer. Og kundenes tilbakemeldinger har ført til flere forbedringer», sier Stine Brovold Christensen Løke, Assisterende daglig leder i Rudo babyutstyr.

Klikk her for å lese mer om hvordan Rudo fra 4 til 8 ansatte på to år, og hvordan de fokuserer på forbedringer og økt vekst.

Ehandelsløsning: Mystore

November 2022

GOOGLE SHOPPING FEED
Funksjon vist for mimmis.no!

Mimmis.no sine ratings & reviews samlet inn med Lipscore vises på Google Shopping-annonser.

Hvordan det fungerer? Hver dag oppdateres en XML-feed for Google Shopping automatisk med alle nye ratings & reviews, slik at kundenes samlede tilbakemeldinger på produktene vises for potensielle kunder som søker etter Mimmis produkter på Google!

Ratings & reviews som vises på Google Shopping-annonser bidrar til bedre produkt-søk og mer kvalifiserte kjøpsbeslutninger, og driver flere kvalifiserte kunder til mimmis.no sine produktsider.

Google Shopping-feed og Google Rich Snippets er funksjonalitet som de fleste plattformer for innsamling av produktomtaler tilbyr. Det som gjør Lipscore unik er den høye responsraten.

Våre kunder får i snitt en tilbakemelding fra 22,83% av kundene sine. Bransjesnittet er 4-11%. Det er ganske stor forskjell!

E-handelsløsning: nopCommerce

Oktober 2022

PRODUCT ATTRIBUTES
Ny funksjon vist på vpg.no!

I tillegg til å be kundene om å rangere hvert produkt totalt sett, spør Vertical Playground kundene om å gi en tilbakemelding på faktisk størrelse og kvalitet på ryggsekkene de selger. Denne tilleggsinformasjonen hjelper nye kunder å ta mer kvalifiserte kjøpsbeslutninger, noe som igjen bidrar til økt kundetilfredshet og færre returer.

Klikk her for å se Product Attributes live på vpg.no.

Ønsker du også en mer detaljert tilbakemelding på en bestemt produktgruppe eller kategori? Med Product Attributes kan du be kundene dine om å rangere inntil 3 produktattributter på en 3- eller 5-punkt skala – f.eks. størrelse, kvalitet og komfort. I tillegg til å be kundene rangere hvert produkt totalt sett. Produktattributtene kan tilpasses nøyaktig slik du ønsker, slik at du får en tilbakemelding på de produktegenskapene som er mest relevante for dine produktgrupper eller kategorier.

E-handelsløsning: Multicase

Oktober 2022

Horseonline

Horseonline bestemte seg for å bytte til Lipscore fra en av verdens største løsninger for ratings & reviews – rett og slett for å få FLERE tilbakemeldinger fra kundene sine! Med den tidligere løsningen hadde de en responsrate på 6-7%; med Lipscore har de nå en imponerende responsrate på 24%!

«Vi tror at Lipscore har en smartere måte å samle inn anmeldelser på. Ikke alle kunder ønsker å legge igjen en begrunnelse (som den andre løsningen krever). Og med Lipscores Product Attributes hvor vi kan be kundene om å rangere produktegenskaper som størrelse, kvalitet, komfort osv. tror vi at vi vil få verdifulle tilbakemeldinger fra kundene våre uten å tvinge de til å skrive en begrunnelse. Når det er sagt, føler vi ikke at antallet skriftlige anmeldelser har gått ned», sier Timmy Norin, CMO / Co-owner i Horseonline.

«En annen stor fordel med Lipscore er muligheten til å vise anmeldelser på alle varianter av et produkt – for eksempel forskjellige farger. Backend er enklere å bruke og mer intuitiv, og vi setter stor pris på Support Trigger-funksjonen som hjelper oss å oppdage og håndtere misfornøyde kunder. Totalt sett er vi veldig fornøyd med Lipscore» avslutter Timmy.

E-handelsløsning: Askås

Oktober 2022

Vi på tur

Vipatur.no gikk live med Lipscore ratings & reviews for litt over en måned siden, og har fantastiske resultater så langt!

✔ Gjennomsnittlig rating på 4,7 på handleopplevelsen (Service reviews)

✔ Mer enn 300 tilbakemeldinger i form av ratings, og 140+ reviews – og antall tilbakemeldinger øker for hver dag som går!

✔ Skreddersydd løsninger – Testemonial widgets vises på produktsider.

Sjekk dem ut: vipatur.no

E-handelsløsning: Multicase

Oktober 2022

Gustavsen AS

Gustavsen AS er en nettbutikk spesialisert på håndoverfres og alt tilbehør til slike maskiner. De begynte å samle inn ratings & reviews med Lipscore i mai, og har allerede tusenvis av kunde- og produktomtaler på nettsiden sin!

Med en imponerende responsrate på ratings på 29% er det ingen tvil om at kundene deres er engasjert i det de gjør! Gustavsen AS har en velfortjent gjennomsnittlig rating på 4,7 på tvers av alle produkter, basert på 3418 tilbakemeldinger.

E-handelsløsning: Multicase

September 2022

Fortis Clothing

«Vi har hatt gleden av å jobbe med Maria, Artemy, Thomas og Kevin, og alle har vært ekstremt hjelpsomme i arbeidet med å integrere Lipscore med nettbutikken vår. Våre ansatte har også fått utmerket opplæring i hvordan de bruker Lipscore. Nå gleder vi  oss til å samle inn ratings & reviews på nettsiden» sier Fortis Clothing.

E-handelsløsning: WooCommerce

September 2022

Gamera

Se på disse ratings & reviews widgetene som passer perfekt til Gamera.no‘s design og stolt viser frem en velfortjent rating på 4,8!

Visste du at en av fordelene med Lipscore er at widgetene våre kan tilpasses til resten av designet på nettsiden din? Velg mellom flere standard oppsett, farger og stiler, eller design widgetene nøyaktig slik du ønsker ved å endre CSS’en på våre widgets.

E-handelsløsning: Multicase

September 2022

Nilson Group

Nilson Group er nå LIVE med Lipscore ratings & reviews på dinsko.no, dinsko.se og skopunkten.se. Og de har lagt til en ganske kul funksjonalitet, der du kan filtrere søket ditt basert på ratings! Slik at kundene deres enkelt kan finne det best likte paret med sko.

«Vi er glade for å være live med nye nettsider. Vi håper at kundeopplevelsen vil øke med Findify som tilpasser innhold og forbedrer produktsøk for kundene våre. Vi er også glade for at kundene kan filtrere ut de høyest rangerte produktene gjennom integrasjonen mellom Lipscore og Findify», sier Martin Karlsson, CIO i Nilson Group.

Denne funksjonaliteten er tilgjengelig for alle Findify-kunder.

E-handelsløsning: Norce

September 2022

Sweef Furniture

Sweef Furniture er LIVE med Lipscore Ratings & Reviews! De bestemte seg for å bytte til Lipscore fra en av verdens største leverandører av ratings og reviews – rett og slett for å samle inn FLERE tilbakemeldinger fra kunder!

Product ratings & reviews bidrar til økt konvertering, og dermed økt salg. Men det forutsetter at man har en kritisk masse ratings & reviews på store deler av produktporteføljen, ikke kun de mest solgte produktene.

Ved å bruke vår automatiske oversettelsesmodul får Sweef Furniture dessuten enda flere ratings & reviews da de deles på tvers av alle markeder!

E-handelsløsning: Prestashop

August 2022

KOK Norge

KOK Norge har nylig begynt å bruke Lipscore for å samle inn kunde- og produktomtaler på nettsiden. På mindre enn 24 timer fikk de en tilbakemelding fra 174 kunder! Og med en gjennomsnittlig rating på 5 av 5 stjerner er det ingen tvil om at kundene er veldig fornøyde med KOK Norge!

«Det er så gøy å se hvor glade folk er!», sier Kristin Lorange, administrerende direktør / grunnlegger av KOK AS. «Vår Customer Success Manager i Lipscore, Alina Wojslaw, har vært en så god støtte for oss. Vi er enormt glade for å ha valgt Lipscore!»

E-handelsløsning: WooCommerce

August 2022

Nordvik Bolig

Etter 3 måneders bruk av Lipscore har Nordvik Bolig fortsatt 40 % responsrate på ratings og 25 % på reviews. Det betyr at hver fjerde kunde skriver en anmeldelse. Noe som er sinnsykt bra!

Med en gjennomsnittlig rating på 4,8 basert på 1435 tilbakemeldinger, er det ingen tvil om at  kundene er veldig fornøyde med Nordvik-opplevelsen!

«I en boligsalgsprosess forvalter vi noe av det mest verdifulle du eier, nemlig boligen din. Derfor skal vi hele tiden ha meglere med høy kompetanse, som leverer gode kundeopplevelser», sier Bjørnar Førre Skogstø, produktsjef i Nordvik. «Fornøyde kunder bruker oss flere ganger og anbefaler oss til andre. Måling av kundetilfredshet er derfor viktig for oss, og det store antallet tilbakemeldinger vi får fra Lipscore hjelper oss å kontinuerlig forbedre kundeopplevelsene vi leverer til kundene våre.»

August 2022

Kajak & Fritid

Produktanmeldelser er en enkel måte å bygge tillit på, og derigjennom øke salget i nettbutikken. Med en responsrate langt over vårt gjennomsnitt på 22 %, har markedsteamet til Kajakk & Fritid mange gode anmeldelser å velge mellom når de lager markedsføringskampanjer.

Tenk på det – hvor vil du kjøpe SUP-brettet ditt? Hos Kajakk & Fritid med et gjennomsnitt på 4,7 av 5 stjerner, og tonnevis av anmeldelser på deres SUP-brett? Eller hos en av deres konkurrenter uten produktanmeldelser?

E-handelsløsning: Multicase

August 2022

Nilson Group – Din Sko

Du er på jakt etter et par nye sko… ville det ikke vært fint å kunne sortere skoene etter stjerne-rangering? Så det blir lettere å finne de best likte skoene!

Dette er hva Findify & Lipscore-integrasjonen gjør for våre felles kunder som f.eks. Nilson Group, med nettbutikkene dinsko.no, dinsko.se og skopunkten.se.

Tilgjengelig funksjonalitet for alle Findify & Lipscore-kunder.

E-handelsløsning: Norce

August 2022

Enklere Liv

Å samle inn anmeldelser er ikke bare viktig for kundetilfredsheten, det er også en fin måte å markedsføre kvalitetsprodukter på. Vi elsker hvordan Enklere Liv får mest mulig ut av sine produktanmeldelser ved å legge faktiske tilbakemeldinger fra kundene til listen deres over “Topp 10 produkter”.

For en kreativ måte å gi kundene den tilliten de trenger for å gjøre et tilfredsstillende kjøp! Flott gjort av Enklere Liv-teamet!

E-handelsløsning: WooCommerce

August 2022

The Body Shop

Driver du en nettbutikk bør du absolutt sjekke ut The Body shop! De har et betydelig antall ratings & reviews på mer enn 50% av produktene sine, noe som er ganske imponerende for en nettbutikk med hundrevis av produkter!

De har også en spesialdesignet widget for ratings & reviews, med en Testimonial-widget på produktsidene som fremhever en 5-stjerners anmeldelse for hvert enkelt produkt, noe som bidrar til å øke kundenes tillit og dermed konvertering.

E-handelsløsning: Magento 2

Juni 2022

Extra Leker

Mer enn 500 kunder har gitt Extra Leker totalt 4,8 av 5 stjerner på handleopplevelsen i nettbutikken! Slik får du kundenes tillit. Med produktanmeldelser gjør Ekstra Leker det også enklere for kundene deres å velge riktig produkt.

Alle ratings & reviews fra Lipscore er (selvfølgelig!) 100 % ekte, skrevet av ekte kunder, med deres egne ord og signert med fullt navn. Det er dette som skaper troverdighet.

E-handelsløsning: Magento 2

Juni 2022

Gustavsen AS

På under 24 timer fikk gustavsenas.no 1027 ratings og 189 reviews fra deres verifiserte kunder, med en gjennomsnittlig score på 4,6! Med denne fantastiske kickstarten kunne Gustavsen AS umiddelbart gå live.

Med vår Kickstart kamapnje kan du invitere alle kunder som har handlet av deg de siste tre månedene til å gi deg en tilbakemelding, og få mange ratings & reviews på mindre enn 48 timer! Vi tilbyr Kickstart til alle nye kunder.

E-handelsløsning: Multicase

Mai 2022

Jernia

Våre venner i Jernia har funnet en ny måte å utnytte Lipscore-data (ved hjelp av Algolia) – og de sier at kundene deres virkelig liker å bruke funksjonen!

Klikk her for å se hvordan det fungerer!

E-handelsløsning: SAP Commerce

Mai 2022

Northern Playground

Northern Playground gjør suksess med sine kvalitetsklær. Som en del av produktutviklingen bruker selskapet brukeromtaler. Særlig de negative tilbakemeldingene er viktige.

«Vi satser mye på å samle inn produktomtaler. Vi går gjennom alle tilbakemeldingene vi får inn, både gode og dårlige. Spesielt de dårlige tilbakemeldingene er viktige med tanke på videre produktutvikling og forbedring av eksisterende produkter», sier Camilla Gundersen som er markedsføringsansvarlig i den norske nettbutikken.

Hun forteller at mer enn 1 av 3 kunder velger å gi en tilbakemelding etter kjøp. «Få nettbutikker i Norden har en liknende responsrate», mener Gundersen.

Les mer: «Rekordår for norsk klesmerke – bruker negative brukeromtaler for å bli enda bedre.»

E-handelsløsning: WooCommerce

April 2022

Amok Equipment

Hengekøyene fra Amok har vunnet flere produkttester og blitt et stadig vanligere innslag i de norske skoger. De bruker Lipscore til å samle produktanmeldelser i sin Shopify-baserte nettbutikk.

«Tilbakemeldinger fra brukerne er alfa og omega. Kundenes ønsker og behov er det vi lever av. Vi bruker kundeinnsikten i videreutvikling av både produkter og selve nettbutikken, forteller Steinar Bukve Witsø from Amok.

Les mer: «Amok takker kundene for hjelp med produktutviklingen.»

E-handelsløsning: Shopify

April 2022

Nordvik Bolig nettside med ratings & reviews fra Lipscore

Nordvik Bolig

Nordvik Bolig begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn tilbakemeldinger på kundeopplevelsen levert av meglerne deres. Så langt har de en imponerende responsrate: 41 % på ratings og 23 % på reviews! Med en gjennomsnittlig rating på 4,9 av 5 stjerner, basert på 159 tilbakemeldinger ser fremtiden lovende ut for både Nordvik og deres kunder.

«Vi lever av gode kundeopplevelser, og vi er glade for å se at innsikten fra Lipscore viser at kundene våre er veldig fornøyde med Nordvik-opplevelsen!», sier Bjørnar Førre Skogstø, Produktsjef i Nordvik.

Vi ser frem til å se widgetene for ratings & reviews på nordvikbolig.no, som vi er overbevist om at vil øke kundenes tillit enda mer.

Mars 2022

Elektroimportøren nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Elektroimportøren

Elektroimportøren bruker Lipscore for å samle inn produktanmeldelser fra kundene.

«Vi hadde en egenutviklet løsning. Med vår nye løsning fra Lipscore får vi samlet langt flere produktanmeldelser, samtidig som vi har forbedret nettsidehastigheten», forteller Erik Hegerlund, eCommerce Manager hos Elektroimportøren.

Elektroimportøren bruker også Lipscore til å:
⭐️Måle kvaliteten på hvert enkelt produkt.
⭐️Forbedre produkt-tekstene i nettbutikken.
⭐️Utvikle sortimentet.
⭐️Forhandle med leverandører.
⭐️Måle kundenes totale handleopplevelse på nett.
⭐️Måle kundenes handleopplevelse i fysisk butikk.
⭐️Forbedre og effektivisere sin kundeservice.
⭐️Gi kundene raskere svar på sine produktspørsmål.

Les mer: «Elektroimportøren perfeksjonerer sitt omnikanal-konsept med store mengder kundedata»

Mars 2022

DressMyKid nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

DressMyKid

Mer enn 1600 kunder har gitt DressMyKid.no totalt 4,9 av 5 stjerner på handleopplevelsen i nettbutikken! I følge ehandel.com reflekterer dette selskapets innsats for å yte eksepsjonell kundeservice døgnet rundt.

Med 75 % vekst sammenlignet med året før, nådde DressMyKid.no 29,2 millioner i omsetning i 2021!

Klikk her for å lese mer om DressMyKid.no sin suksess.

E-handelsløsning: Mystore

Mars 2022

Tønnesen 1937 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tønnesen 1937

På mindre enn 2 timer fikk nettbutikken tonnesen1937.no 100+ ratings og 30+ reviews med Lipscore Kickstart-kampanje. Deres tilbakemelding: «Responsen er sjokkerende!»

Bare noen få uker senere har nettbutikken nå 333 Service Ratings og 107 Service Reviews, med totalt 4,8 av 5 stjerner!

Vi elsker den lille Ratings & Reviews Widgeten på toppen av nettsiden, og den skreddersydde banneren som viser de nyeste tilbakemeldingene fra kundene.

E-handelsløsning: Shopify

Mars 2022

Skeidar

Skeidar

Skeidar vokser raskt på nett. Samtidig gjør møbelkjeden store investeringer for å sy sammen nett og fysiske butikker.

Skeidar bruker Lipscore til å samle inn produktomtaler blant de som handler på nett, og har planer om å også samle inn produktomtaler fra kunder som handler i deres fysiske butikker. Hittil i år har de solgt over dobbelt så mye på nett sammenliknet med samme periode i fjor!

Les mer: «Skeidar vokser raskt på nett og bruker data for å gjøre handleopplevelsen bedre.»

E-handelsløsning: Dynamics

Mars 2022

Mimmis nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Mimmis.no

Markedet for leker og barneklær er preget av tøff konkurranse, men det har ikke stoppet gründerparet Ole Johan og Marita W. Bredland.

I 2020 økte omsetningen med 35% sammenliknet med året før. Totalt endte salget på vel 65 millioner kroner, med et driftsresultat på nærmere 3,5 million kroner. Kundeinnsikt trekkes frem som viktigste suksessfaktor.

Les mer: «Produktomtaler er en viktig del av strategien til Mimmis.»

E-handelsløsning: nopCommerce

Februar 2022

Apotek 1 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Apotek 1

Apotek 1 er et av våre favorittapotek! 1004 kunder har gitt Apotek 1 totalt 4,6 av 5 stjerner. Slik får du kundenes tillit. Med produktanmeldelser gjør Apotek 1 det også enklere for kundene deres å velge riktig produkt.

Alle ratings & reviews fra Lipscore er (selvfølgelig!) 100 % ekte, skrevet av ekte kunder, med deres egne ord og signert med fullt navn. Det er dette som skaper troverdighet.

Når Apotek 1 også bruker Lipscore på nye og kreative måter, tror vi at dette apoteket kan få et forsprang i kampen om kundene! Vi forteller deg mer om det senere.

Se løsningen live på apotek1.no

Februar 2022

Care of Carl nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Care of Carl

Hvor foretrekker du handle? Hos Care of Carl med 4,8 av 5 stjerner basert på tusenvis av kundeanmeldelser, eller hos en av konkurrentene deres uten noen anmeldelser?

Care of Carl begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn ratings & reviews for alle 7 nettsteder/land. På bare noen få måneder har de samlet inn mer enn 3000 kundeanmeldelser! Og dette er bare for deres Service Reviews. Vent på deres Product Reviews

Kundeanmeldelser blir kanskje nedprioritert av svenske nettbutikker, men ettersom noen av de største kjedene i Sverige nylig har blitt Lipscore-kunder tror vi dette er i ferd med å endre seg!

E-handelsløsning: Askås

Februar 2022

Babybanden nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Babybanden.no

Babybanden.no får maks ut av sine ratings & reviews ved å vise de frem alle steder i nettbutikken! Vi tror dette vil bidra til økt salg.

Ved å implementere Ratings & Reviews Widgetene i karusellbannerne i nettbutikken, vil klikkraten sannsynligvis øke. Smart tenkt Crall AS! Dere har definitivt gjort denne nettbutikken smartere.

E-handelsløsning: Mystore

Januar 2022

Gaitline nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

GaitLine

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får GaitLine flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

Se løsningen live på gaitline.com

E-handelsløsning:  Adobe Commerce (Magento)

Januar 2022

Tropical Vibes nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tropical Vibes

Tropical Vibes har noen fine tropiske vibber på sine ratings & reviews! Dette er et eksempel på hvordan vi tilpasser Ratings & Reviews Widgetene slik at de passer perfekt til våre kunders merkevarer.

Og integrasjonen med Mystore.no går raskt og enkelt!

Se løsningen live på tropical-vibes.no

Januar 2022

Nansen Sport nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Nansen Sport

Økt tillit bidrar til økt salg. Derfor bruker Nansen Sport ratings & reviews på en smart måte både i sine nyhetsbrev og på nettsiden. Jo flere ratings & reviews du har på produktene dine, desto større er fordelene!

Se løsningen live på nansensport.no

E-handelsløsning: Mystore

Januar 2022

Frivannsliv nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Frivannsliv

Frivannsliv gjør det enklere for kundene deres å velge riktig julegave ved å vise frem stjerne-rangeringen på deres anbefalte produkter. Vi tror at dette vil øke konverteringsraten for disse produktene. Hva tror du?

Se løsningen live på frivannsliv.no

E-handelsløsning: Shopify

Desember 2021

devold nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Devold of Norway

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får Devold of Norway flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

E-handelsløsning: Episerver

Se løsningen live på devold.com

Desember 2021

Vi vil hjelpe din bedrift å få flere ratings & reviews!

Lipscore er verdens mest effektive plattform for innsamling og utnyttelse av av ratings & reviews. Vi hjelper bedrifter å få økt omsetning, viktig kundeinnsikt, produktkunnskap og innkjøpsmakt.

Vi tar gjerne en uforpliktende prat med deg om hvordan vi kan hjelpe akkurat deg å få flere ratings & reviews og bruke disse til å øke lønnsomheten.

Ta kontakt med oss, så fortsetter vi dialogen på den måten du ønsker.

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg innen 24 timer.