Inspirasjon

Her har vi samlet inspirasjon som viser hvordan noen av våre kunder bruker Lipscore. Følg oss på LinkedIn og bli inspirert!

FØLG OSS PÅ LINKEDIN

Gustavsen AS

Gustavsen AS er en nettbutikk spesialisert på håndoverfres og alt tilbehør til slike maskiner. De begynte å samle inn ratings & reviews med Lipscore i mai, og har allerede tusenvis av kunde- og produktomtaler på nettsiden sin!

Med en imponerende responsrate på ratings på 29% er det ingen tvil om at kundene deres er engasjert i det de gjør! Gustavsen AS har en velfortjent gjennomsnittlig rating på 4,7 på tvers av alle produkter, basert på 3418 tilbakemeldinger.

Multicase-integrasjon.

September 2022

Fortis Clothing

«Vi har hatt gleden av å jobbe med Maria, Artemy, Thomas og Kevin, og alle har vært ekstremt hjelpsomme i arbeidet med å integrere Lipscore med nettbutikken vår. Våre ansatte har også fått utmerket opplæring i hvordan de bruker Lipscore. Nå gleder vi  oss til å samle inn ratings & reviews på nettsiden» sier Fortis Clothing.

September 2022

Gamera

Se på disse ratings & reviews widgetene som passer perfekt til Gamera.no‘s design og stolt viser frem en velfortjent rating på 4,8!

Visste du at en av fordelene med Lipscore er at widgetene våre kan tilpasses til resten av designet på nettsiden din? Velg mellom flere standard oppsett, farger og stiler, eller design widgetene nøyaktig slik du ønsker ved å endre CSS’en på våre widgets.

Integrasjon og plattform: Multicase.

September 2022

Nilson Group

Nilson Group er nå LIVE med Lipscore ratings & reviews på dinsko.no, dinsko.se og skopunkten.se. Og de har lagt til en ganske kul funksjonalitet, der du kan filtrere søket ditt basert på ratings! Slik at kundene deres enkelt kan finne det best likte paret med sko.

«Vi er glade for å være live med nye nettsider. Vi håper at kundeopplevelsen vil øke med Findify som tilpasser innhold og forbedrer produktsøk for kundene våre. Vi er også glade for at kundene kan filtrere ut de høyest rangerte produktene gjennom integrasjonen mellom Lipscore og Findify», sier Martin Karlsson, CIO i Nilson Group.

Denne funksjonaliteten er tilgjengelig for alle Findify-kunder.

September 2022

Sweef Furniture

Sweef Furniture er LIVE med Lipscore Ratings & Reviews! De bestemte seg for å bytte til Lipscore fra en av verdens største leverandører av ratings og reviews – rett og slett for å samle inn FLERE tilbakemeldinger fra kunder!

Product ratings & reviews bidrar til økt konvertering, og dermed økt salg. Men det forutsetter at man har en kritisk masse ratings & reviews på store deler av produktporteføljen, ikke kun de mest solgte produktene.

Ved å bruke vår automatiske oversettelsesmodul får Sweef Furniture dessuten enda flere ratings & reviews da de deles på tvers av alle markeder!

August 2022

KOK Norge

KOK Norge har nylig begynt å bruke Lipscore for å samle inn kunde- og produktomtaler på nettsiden. På mindre enn 24 timer fikk de en tilbakemelding fra 174 kunder! Og med en gjennomsnittlig rating på 5 av 5 stjerner er det ingen tvil om at kundene er veldig fornøyde med KOK Norge!

«Det er så gøy å se hvor glade folk er!», sier Kristin Lorange, administrerende direktør / grunnlegger av KOK AS. «Vår Customer Success Manager i Lipscore, Alina Wojslaw, har vært en så god støtte for oss. Vi er enormt glade for å ha valgt Lipscore!»

August 2022

Nordvik Bolig

Etter 3 måneders bruk av Lipscore har Nordvik Bolig fortsatt 40 % responsrate på ratings og 25 % på reviews. Det betyr at hver fjerde kunde skriver en anmeldelse. Noe som er sinnsykt bra!

Med en gjennomsnittlig rating på 4,8 basert på 1435 tilbakemeldinger, er det ingen tvil om at  kundene er veldig fornøyde med Nordvik-opplevelsen!

«I en boligsalgsprosess forvalter vi noe av det mest verdifulle du eier, nemlig boligen din. Derfor skal vi hele tiden ha meglere med høy kompetanse, som leverer gode kundeopplevelser», sier Bjørnar Førre Skogstø, produktsjef i Nordvik. «Fornøyde kunder bruker oss flere ganger og anbefaler oss til andre. Måling av kundetilfredshet er derfor viktig for oss, og det store antallet tilbakemeldinger vi får fra Lipscore hjelper oss å kontinuerlig forbedre kundeopplevelsene vi leverer til kundene våre.»

August 2022

Kajak & Fritid

Produktanmeldelser er en enkel måte å bygge tillit på, og derigjennom øke salget i nettbutikken. Med en responsrate langt over vårt gjennomsnitt på 22 %, har markedsteamet til Kajakk & Fritid mange gode anmeldelser å velge mellom når de lager markedsføringskampanjer.

Tenk på det – hvor vil du kjøpe SUP-brettet ditt? Hos Kajakk & Fritid med et gjennomsnitt på 4,7 av 5 stjerner, og tonnevis av anmeldelser på deres SUP-brett? Eller hos en av deres konkurrenter uten produktanmeldelser?

August 2022

Nilson Group – Din Sko

Du er på jakt etter et par nye sko… ville det ikke vært fint å kunne sortere skoene etter stjerne-rangering? Så det blir lettere å finne de best likte skoene!

Dette er hva Findify & Lipscore-integrasjonen gjør for våre felles kunder som f.eks. Nilson Group, med nettbutikkene dinsko.no, dinsko.se og skopunkten.se.

Tilgjengelig funksjonalitet for alle Findify & Lipscore-kunder.

August 2022

Enklere Liv

Å samle inn anmeldelser er ikke bare viktig for kundetilfredsheten, det er også en fin måte å markedsføre kvalitetsprodukter på. Vi elsker hvordan Enklere Liv får mest mulig ut av sine produktanmeldelser ved å legge faktiske tilbakemeldinger fra kundene til listen deres over “Topp 10 produkter”.

For en kreativ måte å gi kundene den tilliten de trenger for å gjøre et tilfredsstillende kjøp! Flott gjort av Enklere Liv-teamet!

August 2022

The Body Shop

Driver du en nettbutikk bør du absolutt sjekke ut The Body shop! De har et betydelig antall ratings & reviews på mer enn 50% av produktene sine, noe som er ganske imponerende for en nettbutikk med hundrevis av produkter!

De har også en spesialdesignet widget for ratings & reviews, med en Testimonial-widget på produktsidene som fremhever en 5-stjerners anmeldelse for hvert enkelt produkt, noe som bidrar til å øke kundenes tillit og dermed konvertering.

Juni 2022

Extra Leker

Mer enn 500 kunder har gitt Extra Leker totalt 4,8 av 5 stjerner på handleopplevelsen i nettbutikken! Slik får du kundenes tillit. Med produktanmeldelser gjør Ekstra Leker det også enklere for kundene deres å velge riktig produkt.

Alle ratings & reviews fra Lipscore er (selvfølgelig!) 100 % ekte, skrevet av ekte kunder, med deres egne ord og signert med fullt navn. Det er dette som skaper troverdighet.

Juni 2022

Gustavsen AS

På under 24 timer fikk gustavsenas.no 1027 ratings og 189 reviews fra deres verifiserte kunder, med en gjennomsnittlig score på 4,6! Med denne fantastiske kickstarten kunne Gustavsen AS umiddelbart gå live.

Med vår Kickstart kamapnje kan du invitere alle kunder som har handlet av deg de siste tre månedene til å gi deg en tilbakemelding, og få mange ratings & reviews på mindre enn 48 timer! Vi tilbyr Kickstart til alle nye kunder.

Mai 2022

Jernia

Våre venner i Jernia har funnet en ny måte å utnytte Lipscore-data (ved hjelp av Algolia) – og de sier at kundene deres virkelig liker å bruke funksjonen!

Klikk her for å se hvordan det fungerer!

Mai 2022

Northern Playground

Northern Playground gjør suksess med sine kvalitetsklær. Som en del av produktutviklingen bruker selskapet brukeromtaler. Særlig de negative tilbakemeldingene er viktige.

«Vi satser mye på å samle inn produktomtaler. Vi går gjennom alle tilbakemeldingene vi får inn, både gode og dårlige. Spesielt de dårlige tilbakemeldingene er viktige med tanke på videre produktutvikling og forbedring av eksisterende produkter», sier Camilla Gundersen som er markedsføringsansvarlig i den norske nettbutikken.

Hun forteller at mer enn 1 av 3 kunder velger å gi en tilbakemelding etter kjøp. «Få nettbutikker i Norden har en liknende responsrate», mener Gundersen.

Les mer: «Rekordår for norsk klesmerke – bruker negative brukeromtaler for å bli enda bedre.»

April 2022

Amok Equipment

Hengekøyene fra Amok har vunnet flere produkttester og blitt et stadig vanligere innslag i de norske skoger. De bruker Lipscore til å samle produktanmeldelser i sin Shopify-baserte nettbutikk.

«Tilbakemeldinger fra brukerne er alfa og omega. Kundenes ønsker og behov er det vi lever av. Vi bruker kundeinnsikten i videreutvikling av både produkter og selve nettbutikken, forteller Steinar Bukve Witsø from Amok.

Les mer: «Amok takker kundene for hjelp med produktutviklingen.»

April 2022

Nordvik Bolig nettside med ratings & reviews fra Lipscore

Nordvik Bolig

Nordvik Bolig begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn tilbakemeldinger på kundeopplevelsen levert av meglerne deres. Så langt har de en imponerende responsrate: 41 % på ratings og 23 % på reviews! Med en gjennomsnittlig rating på 4,9 av 5 stjerner, basert på 159 tilbakemeldinger ser fremtiden lovende ut for både Nordvik og deres kunder.

«Vi lever av gode kundeopplevelser, og vi er glade for å se at innsikten fra Lipscore viser at kundene våre er veldig fornøyde med Nordvik-opplevelsen!», sier Bjørnar Førre Skogstø, Produktsjef i Nordvik.

Vi ser frem til å se widgetene for ratings & reviews på nordvikbolig.no, som vi er overbevist om at vil øke kundenes tillit enda mer.

Mars 2022

Elektroimportøren nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Elektroimportøren

Elektroimportøren bruker Lipscore for å samle inn produktanmeldelser fra kundene.

«Vi hadde en egenutviklet løsning. Med vår nye løsning fra Lipscore får vi samlet langt flere produktanmeldelser, samtidig som vi har forbedret nettsidehastigheten», forteller Erik Hegerlund, eCommerce Manager hos Elektroimportøren.

Elektroimportøren bruker også Lipscore til å:
⭐️Måle kvaliteten på hvert enkelt produkt.
⭐️Forbedre produkt-tekstene i nettbutikken.
⭐️Utvikle sortimentet.
⭐️Forhandle med leverandører.
⭐️Måle kundenes totale handleopplevelse på nett.
⭐️Måle kundenes handleopplevelse i fysisk butikk.
⭐️Forbedre og effektivisere sin kundeservice.
⭐️Gi kundene raskere svar på sine produktspørsmål.

Les mer: «Elektroimportøren perfeksjonerer sitt omnikanal-konsept med store mengder kundedata»

Mars 2022

DressMyKid nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

DressMyKid

Mer enn 1600 kunder har gitt DressMyKid.no totalt 4,9 av 5 stjerner på handleopplevelsen i nettbutikken! I følge ehandel.com reflekterer dette selskapets innsats for å yte eksepsjonell kundeservice døgnet rundt.

Med 75 % vekst sammenlignet med året før, nådde DressMyKid.no 29,2 millioner i omsetning i 2021!

Klikk her for å lese mer om DressMyKid.no sin suksess.

Mars 2022

Tønnesen 1937 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tønnesen 1937

På mindre enn 2 timer fikk nettbutikken tonnesen1937.no 100+ ratings og 30+ reviews med Lipscore Kickstart-kampanje. Deres tilbakemelding: «Responsen er sjokkerende!»

Bare noen få uker senere har nettbutikken nå 333 Service Ratings og 107 Service Reviews, med totalt 4,8 av 5 stjerner!

Vi elsker den lille Ratings & Reviews Widgeten på toppen av nettsiden, og den skreddersydde banneren som viser de nyeste tilbakemeldingene fra kundene.

Mars 2022

Skeidar

Skeidar

Skeidar vokser raskt på nett. Samtidig gjør møbelkjeden store investeringer for å sy sammen nett og fysiske butikker.

Skeidar bruker Lipscore til å samle inn produktomtaler blant de som handler på nett, og har planer om å også samle inn produktomtaler fra kunder som handler i deres fysiske butikker. Hittil i år har de solgt over dobbelt så mye på nett sammenliknet med samme periode i fjor!

Les mer: «Skeidar vokser raskt på nett og bruker data for å gjøre handleopplevelsen bedre.»

Mars 2022

Mimmis nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Mimmis.no

Markedet for leker og barneklær er preget av tøff konkurranse, men det har ikke stoppet gründerparet Ole Johan og Marita W. Bredland.

I 2020 økte omsetningen med 35% sammenliknet med året før. Totalt endte salget på vel 65 millioner kroner, med et driftsresultat på nærmere 3,5 million kroner. Kundeinnsikt trekkes frem som viktigste suksessfaktor.

Les mer: «Produktomtaler er en viktig del av strategien til Mimmis.»

Februar 2022

Apotek 1 nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Apotek 1

Apotek 1 er et av våre favorittapotek! 1004 kunder har gitt Apotek 1 totalt 4,6 av 5 stjerner. Slik får du kundenes tillit. Med produktanmeldelser gjør Apotek 1 det også enklere for kundene deres å velge riktig produkt.

Alle ratings & reviews fra Lipscore er (selvfølgelig!) 100 % ekte, skrevet av ekte kunder, med deres egne ord og signert med fullt navn. Det er dette som skaper troverdighet.

Når Apotek 1 også bruker Lipscore på nye og kreative måter, tror vi at dette apoteket kan få et forsprang i kampen om kundene! Vi forteller deg mer om det senere.

Se løsningen live på apotek1.no

Februar 2022

Care of Carl nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Care of Carl

Hvor foretrekker du handle? Hos Care of Carl med 4,8 av 5 stjerner basert på tusenvis av kundeanmeldelser, eller hos en av konkurrentene deres uten noen anmeldelser?

Care of Carl begynte nylig å bruke Lipscore til å samle inn ratings & reviews for alle 7 nettsteder/land. På bare noen få måneder har de samlet inn mer enn 3000 kundeanmeldelser! Og dette er bare for deres Service Reviews. Vent på deres Product Reviews

Kundeanmeldelser blir kanskje nedprioritert av svenske nettbutikker, men ettersom noen av de største kjedene i Sverige nylig har blitt Lipscore-kunder tror vi dette er i ferd med å endre seg!

Februar 2022

Babybanden nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Babybanden.no

Babybanden.no får maks ut av sine ratings & reviews ved å vise de frem alle steder i nettbutikken! Vi tror dette vil bidra til økt salg.

Ved å implementere Ratings & Reviews Widgetene i karusellbannerne i nettbutikken, vil klikkraten sannsynligvis øke. Smart tenkt Crall AS! Dere har definitivt gjort denne nettbutikken smartere.

Januar 2022

Gaitline nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

GaitLine

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får GaitLine flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

Se løsningen live på gaitline.com

E-handelsløsning:  Adobe Commerce (Magento), med native apps for Lipscore.

Januar 2022

Tropical Vibes nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Tropical Vibes

Tropical Vibes har noen fine tropiske vibber på sine ratings & reviews! Dette er et eksempel på hvordan vi tilpasser Ratings & Reviews Widgetene slik at de passer perfekt til våre kunders merkevarer.

Og integrasjonen med Mystore.no går raskt og enkelt!

Se løsningen live på tropical-vibes.no

Januar 2022

Nansen Sport nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Nansen Sport

Økt tillit bidrar til økt salg. Derfor bruker Nansen Sport ratings & reviews på en smart måte både i sine nyhetsbrev og på nettsiden. Jo flere ratings & reviews du har på produktene dine, desto større er fordelene!

Se løsningen live på nansensport.no

Januar 2022

Frivannsliv nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Frivannsliv

Frivannsliv gjør det enklere for kundene deres å velge riktig julegave ved å vise frem stjerne-rangeringen på deres anbefalte produkter. Vi tror at dette vil øke konverteringsraten for disse produktene. Hva tror du?

Se løsningen live på frivannsliv.no

Desember 2021

devold nettbutikk med ratings & reviews fra Lipscore

Devold of Norway

Ønsker du å selge produktene dine i flere nye markeder? Ved å bruke vår oversettelsesmodul får Devold of Norway flere ratings & reviews ettersom de deles på tvers av alle markeder/språk.

Alle tilbakemeldinger blir automatisk oversatt til alle språkene nettbutikken støtter. Det betyr flere ratings & reviews, økt tillit, og derigjennom økt salg!

Se løsningen live på devold.com

Desember 2021

Vi vil hjelpe din bedrift å få flere ratings & reviews!

Lipscore er verdens mest effektive plattform for innsamling og utnyttelse av av ratings & reviews. Vi hjelper bedrifter å få økt omsetning, viktig kundeinnsikt, produktkunnskap og innkjøpsmakt.

Vi tar gjerne en uforpliktende prat med deg om hvordan vi kan hjelpe akkurat deg å få flere ratings & reviews og bruke disse til å øke lønnsomheten.

Ta kontakt med oss, så fortsetter vi dialogen på den måten du ønsker.

Fyll ut skjemaet, så kontakter vi deg innen 24 timer.