Kundehistorier
Her kan du lese om hvordan noen av våre kunder har økt omsetningen og lønnsomheten bl.a. ved å utnytte den kunde- og produktinnsikten de har fått ved hjelp av vår plattform for innsamling og utnyttelse av ulike typer ratings & reviews.
-
Makeup Mekka går inn i nye markeder med automatisk oversatte anmeldelser
Makeup Mekka har nylig utvidet til flere nye markeder, og de viser alle anmeldelser på lokalt språk. «Det øker tilliten når man går inn i et nytt marked», sier administrerende direktør Berit Sjøvik.
-
Kundene lytter mer til hverandre enn til bokanmeldelser når de velger bøker
Ark Bokhandel selger hovedsakelig bøker. De har siden starten i 2020 samlet inn hele 52.000 ratings og 17.300 reviews med Lipscore, og har sett en økning i salg og konvertering etter at de begynte å vise frem anmeldelsene på produktsidene.
-
Fra 4 til 8 ansatte på to år – fokus på forbedringer og økt vekst for Rudo
Rudo babyutstyr har tatt markedsandeler siden de lanserte nettbutikk i juni 2020. «Man blir aldri bedre hvis man ikke forandrer på ting som ikke fungerer. Og kundenes tilbakemeldinger har ført til flere forbedringer», sier Stine i Rudo babyutstyr.
-
Kundenes tilbakemeldinger gjør Lanullvas produkter enda bedre
For ulltøyprodusenten Lanullva er kundenes meninger om produktene helt essensielle. Takket være Lipscore er veien fra kunden til produksjonen blitt enda kortere.
-
Petworld gjør suksess med faghandel og flerkanalstrategi – kraftig vekst i alle kanaler
For å styrke posisjonen satser Petworld bl.a. på produktomtaler, som brukes til produktberikelse på nettsidene, samt til videreutvikling av sortimentet.
-
Rekordår for norsk klesmerke – bruker negative brukeromtaler for å bli bedre.
Northern Playground gjør suksess med sine kvalitetsklær. Som en del av produktutviklingen bruker selskapet brukeromtaler.
-
Skeidar vokser raskt på nett og bruker data for å gjøre handleopplevelsen bedre.
Skeidar bruker Lipscore til å samle inn brukeromtaler blant de som handler på nett og i fysisk butikk.
-
Amok takker kundene for hjelp med produktutviklingen.
Hengekøyene fra Amok har vunnet flere produkttester og blitt et stadig vanligere innslag i de norske skoger.
-
Elektroimportøren perfeksjoner sitt omnikanal-konsept med bruk av kundedata
Få norske kjeder vokser raskere enn Elektroimportøren, mye takket være en ambisiøs omnikanal-strategi.
-
Produktomtaler er en viktig del av strategien til Mimmis.
Den Sandefjord-baserte nettbutikken Mimmis vokser raskt. Kundeinnsikt trekkes frem som viktigste suksessfaktor.